• Author
    Profile photo of DJFABRIZIODJFABRIZIO
    30 Posts

You can introduce yourselves here in this post and tell us why do you like so much Sukkie.

Profile photo of Gaby PekeGaby Peke
    2 Posts

Peke Anguila presente diciendo Hola!!!

Me parece estupendo que la radio tenga un Artista del mes y que sea JKS, es una personita con un gran corazon, lleno de talentos y carisma que hacen que sea muy especial

Lo admiro mucho y me siento orgullosa de ser anguila de corazon

Gracias por toda la info que comparten los Dj aqui puesto que se esmeran en informarse y conseguir los materiales originales

Un abrazote desde México (>”)>

Gaby Peke ^.^

Profile photo of XiolaJKSXiolaJKS
    6 Posts

Hola, soy una anguila chilena, eel de pies a cabeza y me encanta que esta radio le de cabida a Jang Keun Suk el Príncipe de Asia. Les cuento que tengo un blog que si aman a Suk y sueñan con viajar a Corea les gustará. Es un diario de viaje con anécdotas y sorpresas. http://xiolajksjaponycorea.blogspot.cl/ Espero les guste, y dejen sus comentarios y preguntas, yo feliz las responderé-

Jyo ZikZin!!

Profile photo of EelsUSAEelsUSA
    1 Posts

Jang Keun Suk is incredibly talented and handsome, but I love him for his beautiful heart.

Profile photo of ChamaChama
    6 Posts

Hello everyone! I first heard Sukkie’s voice in a YouTube video but he didn’t come up. But I first saw him on the drama You’re Beautiful! I love him as an actor and have watched most of his dramas. He has a voice that captivates and moves me. I literally listen to his music and TeamH everyday. Love Jang Keun Suk 🙂

Profile photo of ChamaChama
    6 Posts

Ah! y Sukkie me trajo a kpopway… una anguila en Twitter puso algo sobre kpopway y asi termine aqui 😉

Hello Eels! I love Sukkie because he reminds me every day to go for my goals so that I don’t have any regrets. Zikzin 4ever. <3

You must be logged in to reply to this topic.